no tinc altre pretensió que mostrar els llocs que visito i donar-los a conèixer
si a algú li fa falta més informació -apart de les coordinades- per arribar a algun lloc, amb molt de gust l'hi donaré

dimecres, 8 de febrer del 2012

Malgrat de Mar

La Torreta  41º38.887', 2º44.417'
he trobat unes persones que m'han dit que coneixien una mica la historia de aquesta torre i em comentaven que originàriament havia estat molt més alta, fa 7 ó 8 anys l'ajuntament va treure un niu d'ametralladores que hi havia al capdamunt des de la Guerra Civil

           Grup electrogen 41º39.319', 2º44.659'
m'ha cridat l'atenció aquest aparell que està posat en una rotonda
les característiques elèctriques eren 400 kva i 375 rpm
això m'ha portat records -que no enyorança- profesionals

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada